Friday, May 1, 2009

DAMNNNN!!!!!

Damn!td aku check upu,aku tk dpt..sedih kne buat rayuan.Dhla matrix tk dpt,U pun tk dpt..nk msk mna nie????ADUHHHHHH!aku sedih sgt..at the same time juga aku rindu kt someone..kenapa aku kena hadapi sume nie..dia hilang ntah kemana..mlm semalam aku nangis..perasaan aku bagaikan mcm gelas yg jatuh berderai..aku cuba memahami orang sekelilingku tp org sekelilingku tak memahami bagaimana perasaan aku sekarang..sebenarnya aku rindu sgt kt dia..smpi sekarang dia tk sms aku.aku tk tau nk buat mcm mna..dah lama aku tk update blog aku..kt bloglah tempat aku meluahkan perasaan aku..aku tahu tiada siapa yang akan baca blog ini termasuk DIA tapi tulis juga untuk melegakan hati aku...

by:RARA

1 comment:

awrml said...

ouh rara. relax .
mmg setiap org adew problem sendiri even me pon adew!
its how we handle it and that's what will make the difference.
so cool yew ;)