Wednesday, December 30, 2009

Before 2010 :)

30 DISEMBER 2009
Finally aku jmpe max..setelah sekian lama plan nk jumpa akhirnya jumpa juga.
I met him at mid valley.Mula-mula cuak juga nk jumpa dia tapi lama-lama dh okay dah.
Dia okayla bagi aku.Simple guy not so over,hehe.
First jumpa dia,aku teman dia mkn sebab dia lpr,dia ajak aku mkn tp aku mls nk mkn.
aku kalau keluar mmg mls sikit nk mkn..then kitarong jln2..
Aku ajak dia msk kedai pets wonderland sbb aku nk tgk kucing:D
Bnyk binatang ada kt kdi tue,semua comel-comel..hehe
rasa nk bawa balik pun ada..Max ckp dia teringin nk bela ular..dlm bnyk2 binatang ular juga u nk bela kn max..haha!tk kisahla..
Aku teringin nk bela hamster sebenarnya...max bnyk pengetahuan psl hamster sbb dia penah bela..sound intersting jugala..mcm2 dia tau,bgsla:)
Max ni bnyk ckp juga so aku tk adala rasa kekok or malu..mula2 mmgla malu tpi dh lama2 aku buat mcm biasa,i'll be myself,yess!
Then aku dgn max pgi tmpt games..dia main games kereta,aku pun main juga
lps tue aku tgk dia main games tembak2,apa nama games tue pun aku lupa..hehe
Acttly max tk boleh lpk lama2 sbb dia nk jmpe mmbr dia..mmgla sedihkn sbb jmpe kejap je tpi apa aku boleh buat..just let u go..haha!
next time ada lagi so tak apala
so,i hope to see you again MAX;)
take care yourself;)


muahhhx!
bye
:P

No comments: